Αγωνιζόμαστε για την επικράτηση της πιο πρωτοπόρας κοσμοθεωρίας στην ιστορία της ανθρωπότητας... Δεν είναι το μέλλον της Γης ο καπιταλισμός...

Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2018

Δηλώσεις ανθρώπων από το χώρο των Γραμμάτων, των Τεχνών και του Αθλητισμού για τα 100 χρόνια από την ίδρυση του ΚΚΕ... (Λάκης Παπαδόπουλος)...

Σε δήλωσή του με αφορμή την επέτειο των 100 χρόνων του ΚΚΕ, ο τραγουδοποιός Λάκης Παπαδόπουλος, αναφέρει: 

Το ΚΚΕ είναι ένα κόμμα που συμφωνώ σε πολλά πράγματα μαζί του και μου γεννά εμπιστοσύνη. Υπάρχει αλήθεια και ευθύτητα στα πρόσωπα που συναντώ, όταν παίζω στα Φεστιβάλ της ΚΝΕ. Και, όπως έχω πει και παλιότερα, όταν ο γιος μου ήταν μικρός και εγώ ήμουν πολύ φοβιτσιάρης, μόνο στις συναυλίες στο ΚΚΕ ένιωθα σίγουρος και τον έπαιρνα μαζί μου.
Και επειδή στη ζωή μου ήμουν εργαζόμενος από πολύ μικρός, αναγνωρίζω τους εργάτες 
της ζωής, όπως είναι όλοι και όλες στο ΚΚΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου