Αγωνιζόμαστε για την επικράτηση της πιο πρωτοπόρας κοσμοθεωρίας στην ιστορία της ανθρωπότητας... Δεν είναι το μέλλον της Γης ο καπιταλισμός...

Δευτέρα 3 Απριλίου 2017

Ο Μίκης Θεοδωράκης απαντά σε κείμενο του γιου του Γιώργου...

Αγαπημένε μου Γιώργο. Ένοιωσα βαθιά συγκίνηση διαβάζοντας το εκπληκτικό σου κείμενο. Λες και διάβασες τη σκέψη μου. Είμαι όπως ξέρεις ένας ουτοπικός κομμουνιστής και δεν έχω μετανοιώσει για όσα υπέφερα παλεύοντας γι αυτήν την ιδανική ουτοπία.

Άλλωστε ό,τι καλό συνέβη στην ανθρωπότητα οφείλεται σε όσους πίστεψαν και πάλεψαν για μια ουτοπία και θεωρώ ιδανική την κοινωνία όπου η μοναδική εξουσία θα είναι η συνείδηση του ανθρώπου.

Στο τέλος του βίου μου πιστεύω ότι η ανθρωπότητα σε βάθος χρόνου δεν έχει παρα μονάχα δυο επιλογές: την αρμονία δηλαδή τη Ζωή ή το χάος δηλαδή τον θάνατο. Και η Ζωή-αρμονία είναι ο κομμουνισμός. 

Σε φιλώ ο πατέρας σου Μίκης 

29-3-2017 

3 σχόλια:

  1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για την αναδημοσίευση και διάδοση αυτού του πολύ σημαντικού σχολίου του Μίκη Θεοδωράκη, που δυστυχώς δεν έχει γίνει ευρύτερα γνωστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή