Αγωνιζόμαστε για την επικράτηση της πιο πρωτοπόρας κοσμοθεωρίας στην ιστορία της ανθρωπότητας... Δεν είναι το μέλλον της Γης ο καπιταλισμός...

Σάββατο 30 Μαρτίου 2019

Μικρό απόσπασμα από την απολογία του Νίκου Μπελογιάννη...

"...Είμαι μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ και ακριβώς για την ιδιότητά μου αυτή δικάζομαι, γιατί το κόμμα μου παλεύει και χαράζει το δρόμο της Ειρήνης, 
της Ανεξαρτησίας και της Ελευθερίας. Στο πρόσωπό μου δικάζεται η πολι-
τική του ΚΚΕ… Εάν έκανα δήλωση αποκήρυξης θα αθωωνόμουνα κατά 
πάσα πιθανότητα μετά μεγάλων τιμών... Αλλά η ζωή μου συνδέεται με την 
ιστορία του ΚΚΕ και τη δράση του... Δεκάδες φορές μπήκε μπροστά μου 
το δίλημμα: Να ζω προδίδοντας τις πεποιθήσεις μου, την ιδεολογία μου, 
είτε να πεθάνω, παραμένοντας πιστός σ' αυτές. Πάντοτε προτίμησα το 
δεύτερο δρόμο και σήμερα τον ξαναδιαλέγω… Τα δικαστήριά σας είναι δικαστήρια σκοπιμότητας. Γι' αυτό δε ζητώ την επιείκειά σας. 
Αντικρίζω την καταδικαστική σας απόφαση με περηφάνια και ηρεμία. 
Με το κεφάλι ψηλά θα σταθώ μπροστά στο εκτελεστικό σας απόσπασμα..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου