Αγωνιζόμαστε για την επικράτηση της πιο πρωτοπόρας κοσμοθεωρίας στην ιστορία της ανθρωπότητας... Δεν είναι το μέλλον της Γης ο καπιταλισμός...

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

Βαθύτερη εμπλοκή σε βρώμικα σχέδια η ενίσχυση των βάσεων ΗΠΑ - ΝΑΤΟ...

Προχωρά η συγκρότηση αμερικάνικης βάσης ελικοπτέρων στην Αλεξανδρούπολη, την ώρα που στη Λάρισα αναμένονται τα πρώτα μη επανδρωμένα αεροσκάφη. Αναβαθμισμένοι ρόλοι και για Σούδα - Άραξο - Ανδραβίδα.

Τις επόμενες μέρες αναμένονται στην Αλεξανδρούπολη ΑμερικανοΝΑΤΟικοί αξιωματούχοι, για επαφές σχετικά με τη βάση ελικοπτέρων που σχεδιάζεται στο λιμάνι.
Στόχος είναι να αποτελέσει ενδιάμεση βάση για τις εγκαταστάσεις που υπάρχουν ήδη στη Βαλκανική (Βουλγαρία, Ρουμανία), ενώ δεν αποκλείεται η αναβάθμισή της σε ορμητήριο για στρατιωτικές επιχειρήσεις σε ολόκληρη την περιοχή της Αν. Μεσογείου και των Βαλκανίων.
Ενεργό ρόλο στην προώθηση των αμερικανοΝΑΤΟικών σχεδίων έχουν αναλάβει στελέχη της Τοπικής Διοίκησης, σε περιοχές όπου οι ΗΠΑ εκδηλώνουν έντονο οικονομικό και στρατιωτικό «ενδιαφέρον», όπως η Κρήτη, η Βόρεια Ελλάδα, η Θεσσαλία και τα νησιά 
του Βόρειου Αιγαίου.
Οι σχεδιασμοί αυτοί προχωρούν παράλληλα με το στόχο της «ευρωατλαντικής ολοκλήρω-σης» των Βαλκανίων, ανταγωνιστικά προς τη Ρωσία. Με ευθύνη της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, σηματοδοτούν βαθύτερη εμπλοκή του λαού στις βρώμικες υποθέσεις και τα σχέδια των ιμπεριαλιστών.

*Από την κεντρική σελίδα του Ριζοσπάστη (8 Μάρτη 2018)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου