Αγωνιζόμαστε για την επικράτηση της πιο πρωτοπόρας κοσμοθεωρίας στην ιστορία της ανθρωπότητας... Δεν είναι το μέλλον της Γης ο καπιταλισμός...

Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2018

Τι λέτε; Έχει άραγε πάτο το βαρέλι;

"Καλοί μου Έλληνες, αδέρφια μου φασίστες ρατσιστές τρομοκράτες αναρχικοί τραμπού-
κοι θα μάθατε ασφαλώς ότι οι πατριώτες μας που μας κυβερνούν οι αριστεριστές μάζευαν υπογραφές και χθες έριξαν μπογιές στο σπίτι μου για να με εμποδίσουν να μιλήσω μπροσ-
τά σε σένα κυρίαρχε λαέ. Για να μην μιλήσω με λόγια σταράτα πατρωτικά φλογερά και ασυμβίβαστα όπως έμαθα να μιλώ σε όλη μου τη ζωή και όπως εσύ με δίδαξες κυρίαρχε ελληνικέ λαέ..."

"... Εγώ δεν ντρέπομαι όπως οι εθνομηδενιστές που μας κυβερνούν να παραμένω πιστός στις ιερές σκιές των προγόνων μας που μας δίδαξαν την αγάπη για την πατρίδα και το έθνος. Μια πατρίδα που σέβεται και αγαπά όλες τις πατρίδες του κόσμου. Είμαι πατριώ-
της διεθνιστής και μάχομαι συνάμα τον φασισμό σε όλες τις μορφές και προπαντώς στην πιο επικίνδυνη μορφή του την αριστερόστροφη..."

*Απόσπασμα από την ομιλία του Μίκη Θεοδωράκη στο εθνικιστικό συλλαλητήριο της
Αθήνας (4 Φλεβάρη 2018)




2 σχόλια: